Transportation 2023

Opter Suomi Oy

Stand:

  • C 538

www.opter.com

Teknobulevardi 3-5, 01530 Vantaa
Phone: +358 50 520 1975
katri.kariluoto@opter.com

Secure and future-proof transport planning system
Twenty years of development and close consultation with hundreds of customers have contributed to making Opter the market-leading transport planning system for small and medium-sized transport companies in the Nordic region. Opter is standardised to suit a wide-range of businesses but can also be adapted to meet each customer’s unique needs and procedures. Opter is constantly being developed, based on market needs and new technical possibilities. This allows our customers to focus on their core business activities, safe in the knowledge that they always have the required modern system support.

Simpler everyday operations
Opter simplifies everyday operations for transport companies, as these can be quite complicated and involve numerous changes. With Opter providing business support, you can be sure that your order management, transport planning, communication with drivers and customers, EDI connections, pricing and invoicing always work. You can also always be sure that you have access to a modern support solution for your transport assignments.

Digitisation with a fixed monthly fee
Transport planning with Opter involves having a subscription that enables digitisation. Opter is continuously updated without you or your users having to do anything. Manual processes are conveniently made digital, and your business is further automated in line with the ongoing development of the system. The entire system, any new features and all updates are included. Support is, of course, also included. All for a fixed monthly fee.

We help you get started
We naturally help you set up the system so that it supports your specific procedures in the best possible way. Which order structure and traffic management suit you best? How do you want your mobile app and customer web portal to look? And what design is required for invoices and the system’s other functions? We guide you and act as a sounding board for your system owner and your users until you are up and running. We work together to lay the foundation for continued efficiency gains, more satisfied customers and modern digital development.

Human technical support
Once you have got started, our support team takes over. If you encounter any problems or have any questions, rapid help from our experienced problem solvers is available at no extra cost. They understand your business and know everything about Opter.

The system that likes other systems
Opter is highly suitable for integration with other business and accounting systems. Integration projects are standard work for us, and we have performed thousands of them. Regardless of whether you want to collaborate digitally with customers or other transport companies, we help you smoothly carry out your EDI integration.

Built using the latest technology
Opter uses the latest Microsoft technology.

Turvallinen ja päivitettävä kuljetustenhallintajärjestelmä:
Kahdenkymmenen vuoden kehitys ja tiivis vuoropuhelu satojen asiakkaiden kanssa ovat siivittäneet Opterin markkinajohtajan asemaan pienten ja keskisuurten kuljetusyritysten parissa Pohjoismaissa. Opter on standardisoitu järjestelmä, jotta se sopii mahdollisimman moniin yrityksiin, mutta sitä voidaan myös mukauttaa jokaisen asiakkaan tarpeiden ja käytäntöjen mukaan. Opteria kehitetään jatkuvasti markkinoiden tarpeiden ja uusien teknisten kehitysaskelien myötä. Sen ansiosta asiakkaamme voivat keskittyä toimintaansa varmoina siitä, että heillä on käytössään nykyaikaiset järjestelmät.

Helpompaa arkea:
Opter helpottaa kuljetusyritysten arkea, joka voi olla monimutkaista ja alati muuttuvaa. Opterin ansiosta voit olla varma siitä, että tilausten hallinta, kuljetusten suunnittelu, viestintä kuljettajan ja asiakkaiden kanssa, EDI-yhteydet, hinnoittelu ja laskutus toimivat. Käytettävissä on myös nykyaikainen tuki kuljetustoimeksiantoihin.

Autamme sinua pääsemään alkuun:
Autamme käyttöönotossa niin, että järjestelmä tukee yrityksen käytäntöjä parhaalla mahdollisella tavalla. Mikä tilaus- ja hallintamalli sopii yritykseesi parhaiten? Miltä mobiilisovelluksen ja asiakkaiden verkkopalvelun halutaan näyttävän? Kuinka laskut ja järjestelmän muut toiminnot muotoillaan? Opastamme ja neuvomme, jotta käyttöönotto sujuu mutkattomasti sekä järjestelmän pääkäyttäjille että heidän asiakkailleen. Luomme yhdessä perustan toiminnan jatkuvalle tehostumiselle, asiakastyytyväisyydelle ja nykyaikaiselle digitaaliselle kehitykselle.

Ihminen apuna:
Kun järjestelmä on otettu käyttöön, tukitiimimme palvelee. Jos ongelmia tai kysyttävää ilmenee, kokeneet ongelmanratkaisijamme auttavat nopeasti – ilman eri maksua. He ymmärtävät toimintaanne ja tuntevat Opterin läpikotaisin.

Yhteensopiva muiden järjestelmien kanssa:
Opter tekee mielellään yhteistyötä muiden yritys- ja talousjärjestelmien kanssa. Järjestelmien integrointi on meille arkea, olemmehan toteuttaneet niitä jo tuhansia! Riippumatta siitä, ovatko yhteistyötahot asiakkaita tai muita kuljetusyrityksiä, autamme EDI-integroinnin kanssa.

Perustuu viimeisimpään tekniikkaan:
Opter pohjautuu Microsoftin viimeisimpään tekniikkaan.

Clients/Brands and www-addresses:

Keywords: